به سایت زنبق خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب


اهمیت کشیدن ابرو

کاشت ابرو یک عمل بسیار ظریف و هنرمندانه است که در آن ابروها برای هر فردی فرم دهی می شود. از طرفی زاویه رویش مو روی ابرو بسیار مهم است و با زاویه رویش مو روی سر تفاوت زیادی دارد. در هر نقطه ابرو، زاویه رشد هم نسبت به سطح پوست و هم با توجه به محل آن متفاوت است. خواب و جهت کاشت ابرو باید به شدت رعایت شود تا پس از بلند کردن و بزرگ کردن، ابروها به صورت نامنظم و عمود بر پوست قرار نگیرند. زاویه و جهت رشد مو در ناحیه ابرو به سه قسمت تاج، تنه و دم تقسیم می شود. به همین دلیل این فعالیت به دقت و تجربه بالایی نیاز دارد.

کاشت ابرو

مزایای کاشت ابرو

کاشت ابرو طبیعی فرد را راضی می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. از همه مهمتر، رضایت از چهره باعث افزایش اعتماد به نفس و آرامش روحی فرد می شود.

چه کسانی برای کاشت مژه طبیعی مناسب هستند؟

کاشت ابرو طبیعی روشی مطمئن و مطمئن برای افرادی است که ابروهایشان به دلایل مختلف از بین رفته یا آسیب دیده است، مانند افرادی که دارای اسکار یا ترک هستند و یا به دلیل عدم تناسب ابروها با فرم طبیعی خود، برای این عمل مناسب هستند.

یک راه حل موثر برای جایگزینی یا اصلاح نواحی کوچک موهای از دست رفته که افراد در اثر برداشتن بیش از حد مژه، جای زخم یا مسائل ژنتیکی می بینند. از همان روش کاشت مو برای بلند کردن مژه های طبیعی استفاده می شود.

پیوند ابرو

توصیه هایی برای افرادی که قبلا از روش های دیگری استفاده کرده اند

کسانی که قبلا از روش هایی مانند خالکوبی، هچینگ، میکروپیگمنتیشن و ... استفاده کرده اند. در زمان کاشت، می توانند فریم ابرو را طوری انتخاب کنند که کل ناحیه تحتانی را بپوشاند.

بهترین زمان برای پاک کردن تاتو ابرو چه زمانی است؟

اگر مدل تاتو ابروی خود را دوست ندارید و می خواهید شکل آن را تغییر دهید، توصیه می کنیم ابتدا کاشت ابرو را انجام دهید و سپس از روش های پاک کردن تاتو استفاده کنید. زیرا روش های برداشتن ابرو با لیزر یا لایه برداری به پوست این ناحیه آسیب می رساند و دوره نقاهت چندین ماه طول می کشد و چندین جلسه متوالی لازم است.

تفاوت کاشت ابرو زنانه و مردانه

جراحی چشم هم برای خانم ها و هم برای آقایان انجام می شود. آنچه مهم است این است که در استفاده از ابرو برای خانم ها یک مرکز صاف و خطی برای زیبایی صورت گرفته می شود، اما برای آقایان کوچک، تقسیم شده و برای حفظ فرم طبیعت و مردانگی در دسترس نیست. همیشه انجام می شود. pp

سن مناسب

کاشت ابرو به ندرت برای افراد بین 18 تا 25 سال انجام می شود، مگر در موارد خاصی که فرد باید تاییدیه پزشک را داشته باشد.

مراحل کاشت ابرو

کاشت ابرو با استفاده از موهای طبیعی خود فرد انجام می شود و کاملا طبیعی به نظر می رسد. متخصص پوست الگوی طبیعی کاشت ابرو را با توجه به سلیقه و نظر فرد و همچنین فرم و سن صورت مشخص می کند و سپس با بی حسی موضعی و بدون ایجاد ناراحتی عمل انجام می شود. در این لینک می توانید فرم صورت و فریم ابروی مناسب خود را بدانید.

کاشت ابرو طبیعی

روش کاشت ابرو

در کلینیک آتریسا کاشت ابرو به روش FUT انجام می شود. در این روش یک نوار نازک از بانک موی فرد (پشت سر) گرفته می شود و پشت سر از این برش دوخته می شود. پس از جداسازی و برش، موها در ناحیه قاب ابرو کاشته می شوند. بعد از دو هفته بخیه برداشته شده و محل کاملاً بهبود می یابد.

نحوه استفاده از بانک کاشت ابرو

از آنجایی که موهای مورد نیاز برای کاشت ابرو از سر گرفته می‌شود، برش کوچکی روی سر ایجاد می‌شود تا قسمت کوچکی از مو از پشت برداشته شود و سپس این موها در زیر میکروسکوپ به تک تک فولیکول‌های مو جدا می‌شوند. به طور جداگانه لازم به ذکر است که فولیکول های مو به صورت جداگانه در ناحیه ابرو کاشته می شوند تا ظاهری کاملا طبیعی برای ابروها ایجاد شود.

زمان جمع آوری فولیکول

حدود یک چهارم زمان عمل صرف برداشتن فولیکول مو می شود.

تعداد خودکار

تعداد گرافت های برداشت شده بسته به مدل و تراکم ابرو برای هر فرد متفاوت است، اما معمولاً 1000 تا 1300 ریشه مو برای هر دو ابرو گرفته می شود.

اهمیت نحوه ایجاد فضایی که مو در آن قرار می گیرد

با یک سوزن مخصوص صدها سوزن ریز دقیقاً در ناحیه چشم ایجاد می شود. قطر سوراخ ها باید خیلی کم انتخاب شود، اگر سوراخ ها بزرگ باشند تولید موهای چشم زیاد و نامنظم خواهد بود. محل قرار دادن موهای کاشته شده باید بسیار نزدیک و بسیار کامل باشد تا پوست زیر موهای چشم دیده نشود. در این مرحله از درمان معمولاً هر نقاشی بین 300 تا 500 است.

کاشت ابرو طبیعی

وقت کار

کاشت ابرو یک عمل سرپایی است که به طور همزمان با بی حسی موضعی انجام می شود و بنابراین نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد. زمان مورد نیاز برای این فعالیت معمولا 5 تا 6 ساعت است. متقاضی به راحتی می تواند مدل ابروی مورد نظر را طراحی کند و این عمل بر اساس آن طرح انجام می شود. تمام تلاش ما در این مدت تامین آسایش و آرامش مشتری است و وعده های غذایی کامل (صبحانه، ناهار و میان وعده) در محوطه اتاق VIP سرو می شود.

ریزش ابرو بعد از کاشت

ریزش موهای کاشته شده طبیعی است زیرا مانند کاشت موی سر، کاشت موی ابرو نیز در عرض چند هفته پس از کاشت شروع به ریزش می کند.

مشابه کاشت مو، اکثر موهای کاشت ابرو در طول دوره تلوژن به ریزش ادامه می دهند و پس از حدود 3-4 ماه به رشد طبیعی خود باز می گردند. پس از 6 ماه، 50 تا 60 درصد از نتایج نهایی کاشت ابرو قابل مشاهده است و نتایج کامل این درمان معمولا در عرض 9 تا 12 ماه رخ می دهد.

ترمیم کاشت ابرو

پس از 6 ماه، متوجه خواهید شد که آیا نیاز به ترمیم چشم دارید یا خیر. به این دلیل که موهای کاشته شده از جاهایی غیر از چشم برداشته می شوند و سرعت رشد مو در اثر کاشت کاهش می یابد و نتیجه مشخص می شود که پس از این مدت زمان بگذرد. به طور کلی توصیه ما تقویت چشم های کاشته شده در این مرحله با روش هایی مانند مزوتراپی است و نیازی به ترمیم نیست. مزوتراپی سه هفته پس از کاشت ابرو شروع می شود و در 4 جلسه هفتگی انجام می شود.

توصیه های بعد از کاشت ابرو

تماس مستقیم دست با ابروهای کاشته شده در روزهای اول پس از جراحی ممنوع است.

اطراف ابرو و چشم را با آب مستقیم نشویید.

به مدت یک هفته روی این نواحی آرایش نکنید.

پس از کاشت ابرو طبیعی، باید از پماد آنتی بیوتیک برای محافظت در برابر عفونت استفاده شود.

شستشوی منظم صورت باید به مدت یک هفته پس از پیوند انجام شود.

ابروهای کاشته شده را می توان رنگی کرد و این مشکلی ندارد.

موهای مورد استفاده در کاشت ابرو از بانک موی سر انسان گرفته شده است و با توجه به اینکه موهای ابرو به طور مداوم رشد نمی کنند و بر خلاف موهای سر پس از مدت کوتاهی رشد نمی کنند، فرد باید به طور مرتب آنها را کوتاه کند و نگه دارد. آنها آنهایی که تمیز هستند

عوارض بعد از کاشت ابرو:

جراحی ابرو یک جراحی کم تهاجمی است و نتایج آن حداقل و ناچیز است. اگر این روش زیر نظر متخصص پوست و مو انجام شود مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.

اگر فردی بدون دانش و تخصص این کار را انجام دهد، احتمال عفونت در محل و جهت موهای کاشته شده، خواب نامناسب و ... وجود دارد. هنگامی که این مشکلات رخ می دهد، اصلاح ابروها بسیار دشوار می شود. به این ترتیب، ما به شدت توصیه می کنیم در انتخاب یک متخصص پوست و مو بسیار مراقب و وسواس باشید.

در حین کاشت ابرو، تزریق دارو تا حدودی دردناک است، زیرا ناحیه اطراف چشم بسیار حساس است.

واکنش بدن افراد مختلف متفاوت است. در برخی موارد ممکن است تورم یا کبودی وجود نداشته باشد. در صورت بروز این حالت، تورم اطراف چشم نسبتاً کوتاه مدت است و معمولاً پس از جراحی شبانه به سرعت از بین می رود.

پس از کاشت ابرو طبیعی، ناحیه ابرو ممکن است دچار کبودی، تورم یا التهاب شود، اما همیشه احتمال مشاهده سایر عوارض محدود مرتبط با این جراحی وجود دارد.

ماخذ مقاله: https://payju.ir/content/کاشت-ابرو-در-شیراز

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 491
تاریخ : زمان : | نویسنده : sahim6 | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 31
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 61
باردید دیروز : 116
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 7
بازدید هفته : 529
بازدید ماه : 271
بازدید سال : 15,005
بازدید کلی : 32,634

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir