به سایت زنبق خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب


در این صفحه به شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس و همچنین هزینه اقامت قبرس و تمامی مسائل مربوط به آن از صفر تا صد خواهیم پرداخت. در حال حاضر شرایط اخذ اقامت قبرس شمالی و راه ها و روش های مهاجرت به قبرس به شرح زیر می باشد:

اخذ اقامت از طریق خرید ملک

برای راه اندازی یک کسب و کار حرکت کنید

تحصیل در قبرس

اخذ ویزا و دعوتنامه کاری

با خرید ملک به قبرس مهاجرت کنید

برای کسانی که می خواهند در قبرس euromy زندگی کنند، خرید ملک راحت ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. پروژه های بسیار متنوعی برای فروش و شرایط پرداخت بسیار منعطف وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که مصالح ساختمانی خانه را خودتان انتخاب کنید و اقساط بلندمدت بدون بهره برای پرداخت 84 ماهه ارائه دهید.

تنوع املاک از واحدهای استودیویی (بدون اتاق خواب) تا آپارتمان‌های زیبا در ساحل با قیمت‌هایی که حداقل یک سوم قیمت‌های سایر کشورهای مدیترانه‌ای است، یکی از فیلم‌هایی است که مهاجران زیادی از اروپای شمالی و کشورهای روسی‌زبان ساخته‌اند. . کشور من. با خرید ملک به قبرس شمالی بروید. .

اساساً شما ملکی می‌خرید، هزینه اقامت خود را پرداخت می‌کنید و خانواده خود را در قبرس مستقر می‌کنید. علاوه بر این، سرمایه گذاری سودآوری انجام داده اید و با افزایش قیمت ملک که از 10 تا 30 درصد در سال در مناطق مختلف قبرس متغیر است، می توانید شاهد رشد سالانه سرمایه خود باشید. همچنین با تبدیل ریال به پوند، برنده اصلی معامله بودید.

خرید، فروش و ثبت املاک و مستغلات در قبرس شمالی به پوند استرلینگ انجام می شود و این تضمینی است که سرمایه شما با پول گرانبهای بریتانیا محافظت می شود. در واقع، تفاوت اصلی بین خرید ملک در قبرس و ترکیه یکسان است. زیرا در ترکیه خریدهای شما همیشه به دلار و اشتراک شما به لیر ترکیه می باشد. البته املاک قبرس در مقایسه با ترکیه مزایای بسیار دیگری نیز دارد که در جدول زیر به آنها می پردازیم:

تفاوت قبرس شمالی و ترکیه در خرید ملک

خرید ملک در ترکیه، خرید ملک در قبرس شمالی

خرید دلاری - مدارک ثبت نام به لیر، خرید - فروش - اجاره و ثبت اسناد به پوند انگلیس

عدم اجازه فروش اموال به خارجی ها و فروش به مردم یا سازمان های دولتی ترکیه به نصف قیمت مصوب دولت به لیر ترکیه. قیمت توافقی بین خریدار و فروشنده است و دولت دخالتی ندارد. هیچ محدودیتی در قیمت و تعداد معاملات یک ملک برای همه ملیت ها وجود ندارد (افغانستان - چین - سوریه - برخی از کشورهای آفریقایی و جنگ زده مجاز به سرمایه گذاری در قبرس شمالی نیستند. اسرائیل نیز دارای محدودیت های بسیار شدید است. ).

جواز فروش حداقل بعد از سه سال (فقط برای خانه های تکمیل شده) مجوز فروش عمده حتی برای خانه های پیش خرید شده و ناتمام.

اقامت در ملک با تعداد اشغال مشخص شده در ملک بدون توجه به قیمت (البته تعداد تخت ها باید با تعداد اعضای خانواده مطابقت داشته باشد)

اقامت در زمین های مستغلات در مناطق خاصی از املاک و مستغلات در هر نقطه از قبرس، خارجی ها می توانند در آن بمانند (توجه داشته باشید که املاک نزدیک به مناطق نظامی و امنیتی با خارجی های غیرقانونی معامله می شود و این یک قرارداد است. اما آنها اقامت ندارند. مشکل. ).

معمولا شرایط پرداخت منعطفی وجود ندارد و تنها پس از پرداخت کامل مبلغ می توانید برای اقامت اقدام کنید و تا ده سال می توانید ملک را به صورت اقساط پرداخت کنید و حتی پس از تحویل ملک نیز به پرداخت ادامه دهید. علاوه بر این، می توانید پس از پرداخت 35 درصد از ارزش ملک، برای اقامت درخواست دهید (این درصد طبق قوانین جدید قبرس شمالی 2024 بیشتر خواهد بود).

قیمت املاک (به پوند) افزایش قابل توجهی ندارد. قیمت املاک و مستغلات (به پوند استرلینگ) بین 10 تا 30 درصد در سال متغیر است.

15% تا 40% مالیات، فقط 5% مالیات و فقط یک بار

خرید اشراف، خرید زمین و اشراف و سهم برابر با شهروندان قبرسی

مردم با خرید ملک چه مکانی برای زندگی پیدا می کنند؟

مصرف کنندگان و دسته بندی ها

زیر گروه های خریداران فردی عبارتند از:

• پیوستگی

کودکان تا هجده سال (به صورت خودکار)

فرزندان مجرد بالای 18 سال باید به پلیس مهاجرت (دختران و پسران مجرد زیر 25 سال) مراجعه کنند.

• والدین مشتری

به یاد داشته باشید که تعداد اتاق ها باید متناسب با تعداد افراد باشد. و با توجه به سرمایه گذاری و تجربه زندگی، پیشنهاد ما خرید دو ملک مجزا برای کسانی است که به دنبال مکانی برای والدین خود هستند.

شما می توانید یک ملک خصوصی (به صورت سوئیت استودیویی، یعنی بدون اتاق خواب) برای زندگی دائم والدین خود بخرید، در غیر این صورت مجبور خواهید بود تعداد اتاق خواب های خانه خود را افزایش دهید که به صرفه نیست. شما

آیا خواهر و برادر می توانند همزمان در ملک زندگی کنند؟

مجردها (فقط 2 نفر) می توانند در اینجا بمانند. صرف نظر از اینکه چند نفر در یک شراکت شریک هستند، قوانین اخذ اقامت با مواردی که در مورد شراکت مورد بحث قرار می گیرد متفاوت است. قانون مهاجرت فقط به یک خانواده (مالک و پیمانکار فرعی) اجازه می دهد که از طریق ملک اقامت کند، یا اگر دو خواهر و برادر مجرد باشند، به دو خواهر و برادر اجازه اقامت می دهد.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه مردم به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند. پس از ارائه پاسپورت معتبر کمتر از یک ماه از کشور مبدا توسط این افراد به پلیس، پلیس قبرس شمالی سوابق مجرمانه این افراد را از طریق سازمان اینترپل و در صورت نداشتن سابقه کیفری بررسی می کند. . ، می توانند مدارک دریافت کنند.

لازم به ذکر است که قوانین جدید 2024 در قبرس شمالی همچنین محدودیت های شدیدتری را برای افراد دارای تابعیت اسرائیل اعمال می کند.

آیا با خرید ملک می توان اقامت دائم گرفت؟

تمامی افرادی که دارای ملک در قبرس شمالی هستند می توانند برای اقامت اقدام کنند. این اقامت برای سه سال اول سالانه و برای سال سوم تا پنجم دو سال است و از سال پنجم با داشتن شرایط زیر می تواند به اقامت دائم تبدیل شود:

• برای ساکنین سالانه، دو ساله و پنج ساله، شما ملزم به ارائه دارایی های مالی هستید (در حال حاضر 20000 دلار برای خانه های پیش خرید شده و 15000 دلار برای خانه های موجود برای سال اقامت). شرط اقامت پنج ساله داشتن دارایی بیش از 125000 پوند و ترک نکردن قبرس (در 5 سال گذشته) برای بیش از 6 هفته در سال است. اگر می خواهید سفر کنید و نمی خواهید به طور دائم در قبرس زندگی کنید، باید یک یا دو سال خانه خود را تجدید کنید و جایی برای زندگی پیدا نمی کنید.

• ارائه اقامتگاه رسمی (اجاره املاک خریداری شده قبلی و اثبات خرید ملک).

• آزمایشات پزشکی برای تایید عدم وجود بیماری های عفونی.

• شناسنامه و مدارک ازدواج با ترجمه رسمی جهت اخذ اقامت برای زیر مجموعه های سلطنتی.

• گواهی پیش از ترخیص از کشور مبدا با تاریخ کمتر از یک ماه (اگر محل تولد و اقامت فرد قبل از ورود به قبرس در دو کشور مختلف بوده است، باید از هر دو مکان گواهی ترخیص اخذ کند).

آیا پس از اقامت از طریق خرید ملک اجازه کار داریم؟

بله، محدودیتی وجود ندارد، اما لازم است فورا نوع ویزای خود را (از ویزای صاحب خانه به ویزای کار) تغییر دهید. زیرا در قبرس شمالی وزارت کار روی کار بدون بیمه بسیار حساس است و اگر نوع ویزای شما به دلیل بیمه تغییر نکند به شدت جریمه می شوید و یا از کشور اخراج خواهید شد.

فراموش نکنید که برای یافتن شغل مناسب در قبرس شمالی باید دو شرط اصلی را داشته باشید: شرایط اخذ تابعیت قبرس شمالی


• دانستن زبان ترکی (انگلیسی سطح دوم)

• داشتن تخصص مورد نیاز (مربوط به صنعت ساختمان یا صنعت گردشگری یا صنعت آموزش)

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

استفاده از خدمات پزشکی رایگان در موسسات دولتی مجهز

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که در دانشگاه به زبان ترکی ادامه می دهند).

افتتاح حساب بانکی بین المللی و دریافت مستر کارت و ویزا کارت (کارت اعتباری و کارت نقدی) با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه.

خرید اقساطی و وام بانکی

آسودگی زیادی در روند گرفتن ویزای توریستی برای یک کشور دیگر

با راه اندازی کسب و کار به قبرس شمالی مهاجرت کنید

دولت قبرس شمالی سیاست خود را بر جذب سرمایه خارجی بنا نهاده است. پشتیبانی بسیار خوبی برای بنیانگذاران کسب و کار دارد و با سهولت گرفتن مجوز کسب و کار و سپس ارائه وام های بلند مدت با نرخ بهره بسیار پایین، بسیاری از سرمایه گذاران را در سراسر جهان به فکر راه اندازی کسب و کار، با حضور در شمال قبرس، انداخته است.

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل بسیار بالا است. سه برابر جمعیت قبرسی، دانشجویان خارجی در این کشور وجود دارد. و با پیش بینی های انجام شده تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور دیدن کنند. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیاز دانشجویان و گردشگران باشد می تواند بازار کار خوبی داشته باشد.

جدای از این دو حوزه، هر کسب و کاری مرتبط با بازار ساخت و ساز بازار بسیار مطلوبی برای رشد و توسعه دارد. بسیاری از سرمایه گذاران به بازار املاک و مستغلات قبرس شمالی روی آورده اند و ساخت و ساز با سرعت بسیار بالایی در این کشور در حال انجام است.

اگر بخواهیم در مورد سرفصل های تجاری قابل اعتماد صحبت کنیم، باید آن را اینگونه بیان کنیم:

کافه یا رستوران

فتوکپی و کارهای فنی مربوط به امور دانشجویی

تعمیر موبایل

سلمانی

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

دفتر معماری

مهندسی عمران

کابینت و محصولات چوبی ساخته شده است

تولید سنگ های ساختمانی

گرافیک برای تبلیغات

چه کسانی می توانند با ثبت شرکت در قبرس اقامت کنند؟

حمایت دولتی از سرمایه گذاران در زمینه اخذ اقامت نیز موثر است. صاحبان مشاغل ابتدا ویزای تجاری 2 ساله دریافت می کنند و تمام زیر مجموعه های آنها بدون نیاز به حمایت مالی اقامت می گیرند (زیررده ها برای همه انواع اقامت یکسان است). صاحبان مشاغل برای اخذ اقامت نیازی به ارائه هیچ گونه حمایت مالی ندارند و فرآیند اقامت سریعتر و آسانتر از سایر انواع اقامت است.

آیا با ثبت شرکت میتوانیم اقامت دائم بگیریم؟

خیر، پس از گذشت 6 سال و رد شدن بیمه کار در این مدت، سرمایه گذار می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس با تحصیل

شما می توانید مجوز تحصیل در قبرس شمالی را از دو طریق دریافت کنید:

• ثبت نام در دانشگاه ها

ثبت نام در کالج هایی که آموزش کوتاه مدت ارائه می دهند. مانند دوره های ترکی، انگلیسی، آلمانی یا مدارسی که دوره های کوتاه مدت مانند آموزشگاه های فنی و حرفه ای ارائه می دهند. مانند جلسات مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت کسب و کار.

یک دانشجو (چه در مقطع لیسانس یا فارغ التحصیل) نیازی به تامین بودجه ندارد. اما همراهان بالای 18 سال او باید توانایی مالی دولت را نشان دهند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

دانش‌آموزان و اقشار محروم به صورت رایگان به تمام ساختمان‌های دولتی دسترسی دارند و مجاز به افتتاح حساب بانکی هستند.

در این صفحه به تفصیل دانشگاه های قبرس شمالی را توضیح می دهیم.

مزایای خانه مطالعه قبرس شمالی معایب خانه مطالعه قبرس شمالی

عدم نیاز به منابع مالی - پرداخت مالیات کمتر - استفاده از خدمات رایگان پزشکی در مراکز بهداشتی مجهز در دانشگاهها و سایر مراکز دولتی - امکان اخذ ویزا برای همراهی دانشجویان - امکان اقامت دائم - الزام به خروج از کشور بلافاصله پس از اتمام دوره فارغ التحصیلی .

اخذ اقامت قبرس با دعوتنامه کاری

به طور کلی، ویزای کار در اداره مهاجرت قبرس شمالی در دسترس نیست. اما کارفرمایان این حق را دارند که در صورت داشتن موقعیت حرفه ای در خارج از کشور و تمایل به ادغام آن در شرکت خود در قبرس، به متقاضی پیشنهاد کاری پیشنهاد دهند. در این صورت کارفرما در قبال کارمند مسئول است و در صورت ارتکاب جرم، کارفرما قیم قانونی است.

همچنین کارفرما موظف است مبلغی را در بانکی به نام کارمند خود از خارج از کشور مسدود کند. همه این اعتصابات برای کارفرمایان برای اولویت دادن به افرادی است که ویزای قبرس گرفته اند و از فیلترهای اصلی دولتی (توان مالی و کارت سلامت) عبور کرده اند.

کارفرما موظف است حداقل مبلغی را که وزارت کار تعیین می کند به عنوان حقوق و حق بیمه ماهانه کارگر به کارگر پرداخت کند. در حال حاضر هزینه بیمه برای کارگر غیر قبرسی 3000 لیر ترکیه و حقوق اولیه حدود 20000 لیر ترکیه می باشد.

تمامی دارندگان هر نوع ویزای کاری می توانند پس از شش سال کار بیمه شده در قبرس شمالی برای اقامت دائم اقدام کنند.

با تمکن مالی برای اقامت و مهاجرت به قبرس

اخذ ویزای موقت سالیانه از طریق تمکن مالی و اجاره خانه نوعی اقامت در سال های گذشته بود که در قانون جدید سال 2024 حذف شد. در این نوع ویزای موقت; مبلغ کمک مالی بیش از 25 هزار دلار برآورد شده است.

لازم به ذکر است که به طور کلی برای دریافت فاینانس در بانک قبرس باید مبلغ مورد نظر در حساب شما در گردش باشد و از لحظه اقدام تا لحظه اخذ اقامت (که حدود دو ماه یا بیشتر زمان می برد) در حساب شما در گردش باشد. حساب در دسترس است. فردی که تمکن مالی دارد می تواند برای زیرمجموعه خود برای ویزای یک ساله اقدام کند و برای آن زیر مجموعه نیازی به مبلغ اضافی نیست. (زیررده ها در تمام انواع اقامتگاه ها یکسان هستند).

به این ترتیب همه کسانی که اقامت می گیرند مانند سایر انواع اقامت از مزایای دولتی رایگان بهره مند می شوند.

پاسپورت قبرس با سرمایه گذاری

جالب است بدانید قبرس شمالی پاسپورت را به پول نمی فروشد. دلیل این امر حفظ امنیت بالای این کشور است.

بسیاری از کشورها از جمله قبرس جنوبی و یونان سعی می کنند کسری های اقتصادی خود را با فروش شهروندی به خارجی ها با قیمت های بالا پوشش دهند. این منجر به هجوم مجرمان ثروتمند می شود که به دنبال کشورهای جدید برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود و تهدید امنیت آن کشورها هستند.

قبرس شمالی کشوری امن است. ما مهاجرت را به صورت پویا و با دقت اندازه گیری می کنیم. این صرف نظر از میزان سرمایه گذاری در طول پنج سال اول اقامت است. پس از حداقل پنج سال بازرسی اولین مرحله کارت اقامت دائم است. و مرحله دوم پاسپورت است.

آیا افراد زیر هجده سال می توانند ویزا بگیرند و مستقل بمانند؟

نه! تحت هیچ شرایطی ویزای مستقل برای افراد زیر هجده سال صادر نمی شود. افراد زیر 18 سال نمی توانند بدون والدین یا قیم قانونی وارد قبرس شمالی شوند. همچنین، آنها محل اقامت مستقلی ندارند و باید به عنوان زیرمجموعه ای از والدین یا قیم به اداره مهاجرت قبرس شمالی مراجعه کنند. دانش آموزان خارجی تنها در صورتی در مدارس قبرس شمالی، اعم از دولتی یا غیرانتفاعی، پذیرفته می شوند که والدین آنها مقیم قانونی باشند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 32
تاریخ : زمان : | نویسنده : sahim6 | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 35
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 68
باردید دیروز : 57
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 1,416
بازدید سال : 16,150
بازدید کلی : 33,779

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir