به سایت زنبق خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

مطلب مرتبط: تفاوت استرس و اضطراب چیست و چگونه میتوان آنها را کنترل کرد؟ هرچه بیشتر روی ارائه کار کنید، استرس بیشتری نیز احساس خواهید کرد. با انجام این کار پس از چند دقیقه که چشمهای خود را باز میکنید، احساس راحتی و تمرکز خواهید کرد و دیگر وقتی به کار خود فکر کنید، مشکلی با آن نخواهید داشت. اما در احساس اضطراب شما پس از گذشت روزها و حتی ماهها همچنان با یادآوری آن خاطره دچار ترس و نگرانی غیر قابل کنترلی خواهید شد. از این رو شیوه هایی از قبیل ایجاد محیط حمایتی برای کارکنان، غنی سازی شغل، کاهش تعارضات سازمانی، پرهیز از برقرای قوانین خشک و غیر قابل انعطاف در محیط کار در حد امکان، ایجاد محیط فیزیکی مناسـب برای کارکنـان و غیره، همه میتوانند در حل مسائل استرس کارکنان مفید و چاره ساز باشند. در شرایطی که دچار استرس شده ایم با فکر به راه حل های مختلف و اقدام برای حل بحران یا مشکل به کمتر کردن استرس ما کمک میکند. این هورمونها ما را نیرومند، هیجانزده، مضطرب و تحریکپذیر میکند. برای مثال فرد در روبروشدن با مسائل منفی همچون تعارض در محل کار، آغاز بهکار در محلی جدید، تغییر فرایند کار و یا انتظار تمدید قرارداد، این نوع از استرس را تجربه می کند.

دیدگاههای احساسمحور: این دیدگاهها زمانی به کار میآیند که استرس ناشی از نوع نگاه به شرایط است. به اندازه کافی بخوابید و ورزش کنید و یاد بگیرید چگونه از زمان استراحتتان نهایت استفاده را ببرید تا بعد از مواجهه با وقایع استرسزا به شرایط عادی بازگردید. بسیار خوب من اقرار می کنم ، من مواد لازم برای دوره را از سال 1994 از طریق اینترنت دریافت می کردم ولی تا به حال محکومیتی مخفیانه بین من و دانشجویانم وجود داشته و چون آنها گفتند که این روش را دوست دارند من با وجود مدارکی در تضاد با این مطالعات به همان روش ادامه دادم. این دلایل شامل عوامل ژنتیکی ، محیطی و همچنین شیمیایی مغز است که در روش های درمان اضطراب تفاوت ایجاد می کنند . استرس در این نوع، شامل پاسخ سریع به یک علت ناگهانی و قابلشناسایی است و معمولا به مداخلات صورت گرفته واکنش مثبت نشان میدهد. این رویداد معمولا جان فرد را به خطر میاندازد و بهصورت بالقوه عامل استرس منفی در اکثریت افراد است.

پاسخها در اینجا معمولا ادامهدار است. اگر استرس و اضطراب ادامهدار باشد و بهموقع تشخیص داده نشود ممکن است باعث بروز علائم شدیدی در فرد همچون بیاشتهایی شدید، بیخوابی، احساس کسلی و سستی، سرگیجه و تهوع، عصبانیت و تحریکپذیری، سردرد یا اختلالت حاد مثل اختلال اضطرابی فراگیر شود. از شایع ترین علائم افرادی که مضطرب هستند همین نگرانی مفرط است. همچنین اختلال اضطراب فراگیر با علائم جسمانی نیز همراه است. در جلسه مشاوره کودک، ابتدا درمانگر با کمک شما اطلاعاتی در مورد محیط خانه، مدرسه و همچنین مراحل رشدی کودک کسب کرده تا تشخیص دهد که کودک شما اختلال اضطراب جدایی دارد یا نه. برای اکثریت افرادی که استرس حاد را تجربه میکنند، برگشت به حالت نرمال در مدت کوتاهی مورد انتظار است. صدای پرندگان را میشنوید، هوای تمیز را تنفس کرده و گرمای خورشید را در صورت خود حس میکنید. برای داشتن یک رژیم غذایی مغذی نیازی نیست گیاهخوار شوید یا خودتان را وادار کنید که شیرینی یا بیسکویت مصرف نکنید، فقط استفاده از انواع زیادی از میوهها و سبزیها را در رژیم غذایی خود قرار دهید. ۲ واکنش غریزی، پاسخ ما به استرس را میسازد: «مبارزه یا فرار» و «سندروم سازش عمومی (General Adaptation Syndrome) یا GAS». این قضاوت میتواند واکنش «مبارزه یا فرار» و مرحله هشدار «GAS» را تحریک کند.

بسیاری از بازیگران به مدت طولانی در برنامههای تخصصی یا کالجها آموزش میبینند تا این مهارتها را توسعه دهند. مدیریت زمان: اگر زمانتان را بهدرستی مدیریت نکنید، انباشتگی کاری میتواند منجر به بروز استرس شود و درواقع منبع اصلی استرس برای بسیاری از افراد است. بهطور عمومی گمان میشود که عوامل استرسزا منفی هستند مانند برنامه کاری خستهکننده یا ارتباطات ناپایدار، اما هرچیزی که مطالبات زیادی را بر دوش شما بگذارد یا شما را وادار به سازش کند، میتواند استرسزا باشد مانند ازدواج، خرید خانه، رفتن به دانشگاه یا ارتقاء شغلی. نوع افکار: این افکار شامل کنترل کردن، تسلط داشتن، پافشاری بر نظم، حفظ کردن افکار تکراری و نشخوارهای ذهنی در هنگام رفتن به خواب است. زمانی که احساس میکنید در خطر هستید، سیستم عصبی شما با آزادکردن هورمونهای استرس شامل آدرنالین و کورتیزول عکسالعمل نشان میدهد. در حالی که اگر آدمی ضمـن آنکه خود را می خواهد خواهان دیگری نیز باشد و سعی کند بـرای آنان نیز مفید باشد احساس رضامنـدی مـیکند و ایـن احساس اورا یاری میدهد تا از بسیاری از فشارهای عصبی مصون باشد. بر خلاف اکثریت رویدادهایی که در ایجاد استرس حاد و استرس پسآسیبی نقش دارند، استرس مزمن واکنش تجمعی به فشارهای ایجادشده در دوره روانشناس تهران زمانی طولانیمدت است.

ابتدا در مورد تهدیدکنندهبودن شرایط تصمیم میگیریم؛ که آیا میتواند تهدیدی برای موقعیت اجتماعی، ارزشها، زمان، وجهه و همچنین بقایمان باشد. همچنین این گیاه دارای سلنیوم، منیزیم، منگنز و پتاسیم است؛ بنابراین برای درمان بسیاری از مشکلات سلامتی مفید است. این منابع می تواند شامل زمان، دانش، توانایی های احساسی، انرژی، قدرت و بسیاری موارد دیگر باشد. این زنجیره میتواند شامل دوستان و خانواده، همچنین افرادی در محیط کار یا افرادی که تخصص این کار را دارند مانند مشاورها یا دکترهای خانوادگی باشد. بازیگری شامل طیف گستردهای از مهارتهاست، از جمله توسعهیافتگی خیالی، بیانات عاطفی و فیزیکی، فرافکنی صدا، وضوح گفتار، و توانایی تفسیر درام است. اکثر اوقات کودکان مبتلا به وسواس در مورد رنج خود از رفتارهای ناشی از اختلال وسواس صحبت نمیکنند. عمیق نفس بکشید و روی دم و بازدم خود تمرکز کنید. دفترچهای را به استرسهایتان اختصاص دهید تا دلایل استرس کوتاهمدت یا مداوم را شناسایی کنید. بنا بر پاسخهایی که افراد به استرس میدهند، میتوان انواع آن را در سه دسته اصلی تقسیم نمود: استرس حاد، استرس پس آسیبی، استرس مزمن.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 4638
تاریخ : زمان : | نویسنده : sahim6 | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 31
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 26
باردید دیروز : 120
گوگل امروز : 4
گوگل دیروز : 2
بازدید هفته : 284
بازدید ماه : 26
بازدید سال : 14,760
بازدید کلی : 32,389

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir