به سایت زنبق خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

متن آهنگ بگو بینم چرا نیستی کلافم هی چرا همه چی رو اعصابمه آرمین زارعی

بد راه نده♩♪ به دلــــــــت یکی حاضره همه ♩♪چیشو بده بت

یکی حاضـــــــره ♩♪هـــــــــرکاری کنه نیاد خم ♩♪به ابروت به دلت

اصلا هرچه ♩♪تو بخــــــــوای هرچی♩♪ تو بــــــگی

میام🎧 دنــــــــــبالت هرجا که بری

میــــــــشه🎧 هر وقـــــــــت دلت که گرفت

در گــــــوش 🎧خــــــــودم حرفتو بگی

تو فقــــــط🎧 بایـــــــد مال من باشی

هر وقت نبـــــــــودی یاد 🎶حال من پاشید

خــــــودم کنارت میــــــــمونَم هر وقت🎶 هر جا لازمَــــــم داشـــــــــتی

هیچ حــــــــس بدی نـــــــدارم بهت هست🎶 همیشه حَواسم بهت

واســــــــه خودته که میگم دور 🎶شـــــــو از هرکی برات سَمه

بگو بـــــــینم چرا نیستی کلافَم هِی چرا همه چی رو اعــــــــصابَمه

بِگو بینم بِــــــــگو بینــــــــم بِگو بینم

چجـــــــــوـری من کَم بشه علاقم بهت چجور از فِکرم درارمِت

چجوری مـــــــــن چجـــــــــوری من چجوری من

https://musicdel.ir/single-tracks/211486/

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 79
تاریخ : زمان : | نویسنده : sahim6 | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 35
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 4
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 43
باردید دیروز : 26
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 1,334
بازدید سال : 16,068
بازدید کلی : 33,697

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir