به سایت زنبق خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

متن آهنگ تو گل من بودی شدی گل مریم احمد سلو

گُل🎤 مَریــــــــــم گُل •من سر بـــــــــــذار تو رو• شونه ی من

گُــــــــل مَـــــــــریـــــــــــم •گُل من شــــــــــدی 🎤ماه تو خونه• ی من

گُل مریم گُــــــــــل •مـــــــــن دارو ندار این •دل دیوونــــــــــه• ی مــــــــن

همیشــــــــه• بّخَند

رو درو♩♪ دیوار شــــــــهر ♩♪مـــــــینویسم

عاـشــــــــقم ♩♪ عاشقـــــــــــم ♩♪عاشقم من

رو تو ♩♪غیـــــــــرتیم با یه شهر ♩♪من

طرفم♩♪ طــــــــرفم طرفم ♩♪من

تو شلوغــــــــیا♩♪ بی هوا ♩♪از پـــــــــشت

بغلم 🎤بغلم بغلم کن عشــــــــقم🎵 عشقم

خدا نگیره🎤 این عشـــــــقِ🎤 قَـــــــشنگو از منMusicdel | موزیکدل

https://musicdel.ir/single-tracks/208530/

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 84
تاریخ : زمان : | نویسنده : sahim6 | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 35
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 46
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 4
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1,266
بازدید سال : 16,000
بازدید کلی : 33,629

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir