به سایت زنبق خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

متن آهنگ بگو بینم چرا نیستی کلافم هی چرا همه چی رو اعصابمه آرمین زارعی

بد راه نده♩♪ به دلــــــــت یکی حاضره همه ♩♪چیشو بده بت

یکی حاضـــــــره ♩♪هـــــــــرکاری کنه نیاد خم ♩♪به ابروت به دلت

اصلا هرچه ♩♪تو بخــــــــوای هرچی♩♪ تو بــــــگی

میام🎧 دنــــــــــبالت هرجا که بری

میــــــــشه🎧 هر وقـــــــــت دلت که گرفت

در گــــــوش 🎧خــــــــودم حرفتو بگی

تو فقــــــط🎧 بایـــــــد مال من باشی

هر وقت نبـــــــــودی یاد 🎶حال من پاشید

خــــــودم کنارت میــــــــمونَم هر وقت🎶 هر جا لازمَــــــم داشـــــــــتی

هیچ حــــــــس بدی نـــــــدارم بهت هست🎶 همیشه حَواسم بهت

واســــــــه خودته که میگم دور 🎶شـــــــو از هرکی برات سَمه

بگو بـــــــینم چرا نیستی کلافَم هِی چرا همه چی رو اعــــــــصابَمه

بِگو بینم بِــــــــگو بینــــــــم بِگو بینم

چجـــــــــوـری من کَم بشه علاقم بهت چجور از فِکرم درارمِت

چجوری مـــــــــن چجـــــــــوری من چجوری من

https://musicdel.ir/single-tracks/211486/

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 78
تاریخ : زمان : | نویسنده : sahim6 | لینک ثابت | نظرات (0)


این امر در بهداشت فضای مرغداری و جلو گیری از خیس شدن بستر بسیار ضروری و مهم است و مانع شیوع بیماری میگردد نازل های ارایه شده توسط این شرکت از بهترین انواع نازل های تایوانی بوده و از کارایی و دوام بالایی برخوردار می باشند. از این رو این سیستم ها یکی از ملزومات کار پرورش طیور می باشد. همچنین نازل مه پاش برتو به گونهای طراحی شده که میتوان با استفاده از سنسور مخصوص، شرایطی را ایجاد کرد که دستگاه در صورت نیاز محیط به رطوبت شروع به کار نماید. چنانچه با کارایی این دستگاه آشنایی ندارید و برای تامین رطوبت خانه، گلخانه و .. نیاز به خرید این دستگاه دارید، این مطلب را از دست ندهید. با توجه به رشد چشمگیر صنعت پرورش طیور طی سالیان گذشته ، پرورش دهندگان همیشه به فکر راهکاری هایی برای افزایش تولید و نهایت بهره گیری در این زمینه بودند. عدم استفاد نکردن و بهره نبردن از سیستم های رطوبتی در مرغداری ها عواقب جبران ناپذیری بر گله دارد و در مدت زمان کمتری می تواند راندمان تولید را به شدت کاهش دهد. به عنوان مثال پمپ کارواش برتولینی 200 بار با دبی 15 لیتر در دقیقه، محصولی است که در کارواشهای صنعتی بسیار کاربرد دارد و به عنوان یک محصول شناخته شده سالهاست که در این حوزه مورد استفاده قرار میگیرد.

در این روش آب، کودهای شیمیائی و سایر مواد مورد نیاز گیاه بهصورت محلول توسط قطرهچکانهای نصب شده روی لولههای جانبی در اختیار گیاه قرار میگیرد.با دقت در طراحی و اجراء این سیستم میتوان دقیقاً مقدار آب مورد نیاز گیاه را در اختیار آن قرار داده و راندمان کاربرد آب را به بیش از ۹۰ درصد افزایش داد و نظر به اینکه قطرهچکانها در کنار بوته یا ساقه گیاه قرار میگیرند، امکان رشد و توسعه علفهای هرز از بین میرود. این نازل ها بطور انحصاری توسط مه آوران صنعت مخصوص کاربرد های مورد نیاز مرغداری ها طراحی و تولید است. بدین ترتیب دستگاه های مه پاش و رطوبت ساز مخصوص سالن های مرغداری ، طراحی و تولید شدند تا بتوانند میزان رطوبت این سالن های را به نحو احسن تأمین کنند. اگر احساس کردید که توانایی تعویض لوازم دستگاه کارواش خانگی را ندارید، لازم است که با تیم مشاوره و خدمات پس از فروش شرکتی که کارواش خانگی را از آن خریداری کرده اید تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی های لازمه را دریافت کنید.

دارای گارانتی تعویض . این دستگاه دارای مخزنی برای پر کردن آب میباشد که پمپ آب را از این مخزن کشیده و پس از فشرده کردن آن را به داخل شیلنگ مخصوص پمپاژ میکند. اگر برای خنک کردن و ایجاد محیطی باطراوت هستید در مکان های شخصی خود از مه پاش تک نازله اوربیت آمریکا استفاده کنید. در مه پاش های نازلی نیز ، آب توسط موتور و پمپ به صورت فشرده به لوله ها منتقل می شود. یکی دیگر از بهترین مزایای استفاده از مه پاش مرغداری ، ضدعفونی کردن فضای سالن می باشد. ما سعی داریم ضمن معرفی نازل مه پاش یا مه ساز و کارایی آن، چند نمونه مختلف این دستگاه مانند نازل مه پاش برتو را معرفی کرده و به کارکرد انواع پمپ فشار قوی کارواش بخصوص پمپ کارواش برتولینی 200 بار بپردازیم. این دستگاه برای هر باغ و باغچهای و گلخانهای ضروری است . اما موارد استفاده نازل مه پاش تنها به این محیطها خلاصه نمیشود و حتما در اغلب جاها مانند رستورانها، تالارها و مکانهای بازی و .. نیز استفاده از این دستگاهها را برای تامین رطوبت و از بین بردن گرما دیدهاید.

مه پاش از بهترین روش های سرمایشی است که از بازده ی بالایی برخوردار است. این دستگاه ساخت برند برتولینی اسپانیا میباشد و جزء بهترین برندهای پمپ پیستونی یا همان پمپ کارواش به شمار میآید که اکنون در بازار ایران و در دسترس مشتریان قرار داد. نازل مه پاش برتو یکی از انواع نازلهای مه ساز موجود در بازار میباشد که توسط برند برتولینی ایتالیا تولید و به بازار ارائه شده است. شلنگ های فشار قوی سیم دار : این نوع شلنگ با دارا بودن یک یا دولایه سیم به ترتیب قادر به تحمل ۲۲۰ و ۴۰۰ بار فشار میباشند که برای سیستم مه پاش بسیار مناسب و کار آمد هستند گروه صنعتی اسکندری هر نوع شلنگ را در اندازه مورد نیاز مشتر ی را برش و پرس مینماید این نوع شلنگ از طریق اتصالات برنجی آبکاری شده به هم وصل میشود و بر روی این پایه ، نازل نصب میگردد بر روی پایه نازل یا اتصال بین این شلنگ ها یک یا دو نازل قابل نصب نصب است در حالت دو نازله نازل ها را می توان با زاویه ۱۸۰ و یا ۱۲۰ نصب کرد.

https://abniro.com/misting-system-overall/

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 711
تاریخ : زمان : | نویسنده : sahim6 | لینک ثابت | نظرات (0)

هاست ها در واقع به معنی میزبان هستند، که دارای انواع متفاوتی می باشند از ارزان‌ترین هاستا می‌توان به هاست های میزبان های اشتراکی اشاره کرد که اغلب برای افرادی که دارای بودجه کم و نامناسبی هستند می‌توانند از این میزبانها استفاده کنند .از بهترین مزایا برای هاست های اشتراکی می‌توان به قیمت پایین آن اشاره کرد که چندین دستگاه با استفاده و متصل شدن به یک سرور از آن استفاده می کند اما حس ها نسبت به مزایایی که دارند معایبی هم دارد.

از نقص های آن ها می توانیم به پایین آمدن امنیت اشاره کنیم چرا که زمانی که بسیاری از شبکه ها به یک سرور متصل می باشند امکان بودن کمتر شود از معایب دیگر هاست های اشتراکی می توانیم به پایین آمدن سرعت بارگذاری مطالب در سایت اشاره کنیم.

اما اغلب این هاست های اشتراکی برای وبسایت های کوچک مناسب هستند چرا که اگر به وب سایت‌های بزرگ از هاست های اشتراکی استفاده کنند در زمان طراحی و درست زمانی که سایت آنها در وضعیت نابسامان قرار دارد کاربران و مشتریان آنها با ورود کردن می توانند این آشفتگی را ببینند که این وضعیت مناسبی برای فروشگاه ها نیست اما در مقابل بهترین و با کیفیت ترین نوع هاست هاست هایی هستند که از سرور های اختصاصی ایجاد شدند و با توجه به قیمت بالایی که دارند قابلیت ها و توانایی های بسیاری را هم دارا هستند.

 چراکه اگر شما سرور اختصاصی تهیه کنید فقط برای استفاده های شماست و سرعت بسیار بالایی دارد و امنیت آن هم مناسب است اما برای دارندگان سایت یکی از مهمترین گزینه ها وجود سرعت مناسب در سایت است که باعث افزایش رتبه سایت می شود پس برای اینکه بتوانند در مورد گر ها رتبه بالایی داشته باشند نیازمند سرعت بالا هستند برای همین می توانند سرعت هاست های خود را از تنظیمات بیشتر کنند که در ادامه آن را توضیح می دهیم.

افزایش سرعت هاست

اگر قصد شما این است که سرعت هاست خود را بالا ببرید تا بتوانید سایت بهتر و با رتبه بالاتر داشته باشید باید یک فایل متنی را دانلود کنید و وارد سی پنل هاست خود شوید در نتیجه میتوانید در قسمت فایل منیجر وارد شوید در نهایت در هاست خود کلیک راست را فشار دهید و گزینه ادیت‌کردن را انتخاب کنید حالا می‌توانید نمونه کد هایی که در فایل شما وجود دارد را در قسمت اول فایل بنویسید و در دکمه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات ای که انتخاب کرده ایم ذخیره شود.

اما نکته مورد نیاز این است که شما اگر می خواهید با بالا بردن سرعت هاست خود رتبه وب سایت خود را بالا ببرید باید به این نکته هم توجه کنید که اگر سایت شما بهینه نشده باشد از رتبه سایت شما کمک می کند و جزئیات آن را با مشکل روبرو خواهد کرد.پس برای برطرف سازی این مشکل می‌توانید از طریق نرم افزارها مشکل سایت خود را حل کنید.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که منظور از سرعت بالایی که مورد نظر شماست چه سرعتی است در پاسخ می توانیم طبق نکات مورد نظر بگوییم که لود شدن در وب سایت های معتبر جهانی در یک ثانیه انجام می‌شود اما زمانی که مناسب و استاندارد است به این سه ثانیه الی یک ثانیه می باشد یعنی اگر سایت شما بین ۱ الی ۳ ثانیه مطالب مورد نظرتان را بارگذاری کند از سرعت هاست بالایی برخوردار است اما اگر بیش از ۳ ثانیه طول بکشد یعنی سرعت هاست شما پایین رتبه سایت شما می تواند پایین تر باشد.

به عنوان سخن آخر می توانیم بگوییم که اگر شما نیازمند این هستید که رتبه سایت خود را بالا ببرید ،باید در گزینه عوض سرعت هاست را رعایت کنید و در گزینه دوم بتوانید وب سایت خود را بهینه سازی کنید.

https://download-rom.com/1683239-2/

امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

بازدید : 1520
تاریخ : زمان : | نویسنده : sahim6 | لینک ثابت | نظرات (0)

اقتصادنیوز : مهم‌ترین سرتیترهای صفحه‌های اقتصادی مطبوعات 16 دی در ابتدای هر دهه در نیم قرن گذشته از این قرار بوده است:

به گزارش اقتصادنیوز ، تکرار اشتباهات محصول ندانستن‌ها است،اگر از گذشته اطلاع داشته باشیم شاید از آن درس بگیریم و مسیرهای اشتباه را تکرار و تجربه نکنیم.یکی از حوزه هایی که می تواند ماشین زمان به آن سفر کند اقتصاد است، اقتصاد ایران در نیم قرن گذشته همچون سایر حوزه های حیات اجتماعی با فراز و فرود های بسیاری روبرو شده است. اتفاقات مشابهی بر اقتصاد ایران رفته و تصمیمات متفاوتی برای آن گرفته شده است اما به نظر می رسد با نتایج یکسان روبرو هستیم.«در نیم قرن با اقتصاد ایران» اخبار مهم اقتصادی ایران و جهان را مرور می کنیم.سال اول هر دهه را به عنوان نقطه بررسی تاریخ اقتصادی قرار داده ایم.این مطلب با عنوان نیم قرن با اقتصاد ایران منتشر می شود،در طول بررسی تاریخ اقتصادی پنج دهه گذشته ممکن است به حوادث مهم و اثر گذار برخورد کنیم که این اخبار و وقایع را نیز منتشر می کنیم. روزنامه اطلاعات به دلیل سابقه 90 ساله آرشیو قوی و رویکرد صرف خبری در بازتاب وقایع پایه این بررسی قرار گرفته است. 

6 دی 1351؛ قیمت خودرو ثابت می‌ماند

قیمت اتومبیل‌های وارداتی امسال اعلام نشد و واردکنندگان با پرداخت 10 درصد قیمت به صورت علی‌الحساب به وزارت دارایی اقدام به ترخیص می‌کنند.

خبرنگار اطلاعات گزارش می‌دهد، در سال‌جاری قیمت انواع اتومبیل‌های ساخت داخل به جز سیتروئن (ژیان) ظرف چند روز آینده تعیین خواهد شد و انتظار می‌رود که در صورت افزایش قیمت رقم آن تفاوت قابل‌توجهی نسبت به سال 1350 نداشته باشد.

یکی از هدف‌های وزارت اقتصاد آن است که قیمت اتومبیل‌ها را در سطح ثابتی نگه دارد و به همین جهت گفته می‌شود که قیمت اتومبیل‌های ساخت داخل در سال آینده و نسبت به سال جاری (1351) ثابت خواهد ماند.

16 دی 1361؛ اعلام نحوه واگذاری زمین در تهران به خانواده‌های 6 نفره

از روز شنبه 25 دی‌ماه جاری کسانی که به استثنای سرپرست خانواده دارای 6 نفر عائله هستند می‌توانند با مراجعه به اداره کل زمین شهری تهران برای گرفتن زمین ثبت نام کنند.

مهندس حسینیان نائینی، سرپرست واحد زمین شهری تهران گفت: این افراد می‌توانند با پر کردن فرم‌هایی که در جراید چاپ خواهد شد به اداره کل زمین شهری تهران مراجعه کنند.

وی درباره شرایط متقاضیان زمین در این مرحله گفت: اهم شرایط یکی این است که متقاضی  از تاریخ 58.4.5 به این طرف خانه و زمینی نداشته باشد و دوم اینکه مجوز مسکن داشته و شماره مجوز آن 8 رقمی باشد.

سرپرست واحد زمین شهری تهران در پاسخ به این سوال که زمین‌های قابل‌واگذاری در چه مناطقی قرار دارد، اظهار کرد: کوشش بر این است که زمین در نزدیک‌ترین منطقه به محل کار متقاضی واگذار شود.

وی اضافه کرد: واگذاری زمین به صورت تک واحدی و ویلایی نخواهد بود؛ بلکه کوشش بر این است که با رعایت حدنصاب‌ها، قطعات زمین، تفکیک و به صورت مشاع واگذار شود تا ساختمان به صورت مجتمع و چند طبقه ساخته شود. البته طبقات ساختمان‌هایی که در این اراضی ساخته می‌شد، بلند خواهد بود.

حسینیان نائینی در مورد تملک زمین‌های شهری گفت: سازمان زمین شهری در اجرای قانون اراضی شهری فعلا از مالکان اراضی که مساحت آنها بیش از 3 هزار مترمربع است، دعوت کرده تا با اسناد و مدارکشان به این سازمان مراجعه کنند.وی ادامه داد: پس از شناسایی و بررسی این زمین‌ها کار تملک انجام خواهد شد.

وی در مورد قیمت خرید زمین گفت: خرید و فروش زمین توسط سازمان زمین شهری بر مبنای قیمت منطقه‌ای است. روند تملک تا حدنصاب مقرر در قانون ادامه پیدا خواهد کرد.

16 دی 1371؛ نخستین محموله منسوجات بروجرد به کره جنوبی صادر شد

نخستین محموله منسوجات تولیدی کارخانجات نساجی بروجرد، به ارزش 600 هزار دلار به کره جنوبی صادر شد.

این محموله شامل 750 هزار متر پارچه از نوع پوپلین پیراهنی است. تولید این نوع پارچه در کارخانجات نساجی بروجرد که اخیرا در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت آلمان توجه کشورهای اروپایی را به خود جلب کرده بود، سبب شده است تا کشورهایی مانند آلمان، کره جنوبی و سوئیس در ردیف متقاضیان منسوجات تولید این کارخانجات قرار گیرد.

16 دی 1381؛ بانک‌های دولتی دارای مجمع عمومی اختصاصی می‌شوند

در صورت تصویب مجلس شورای اسلامی مجمع بانک‌های تجاری از یکدیگر جدا خواهد شد.

این پیش‌بینی در قالب طرح نحوه اداره بانک‌های دولتی صورت گرفته است. در حال حاضر کلیه بانک‌های تجاری دارای یک مجمع عمومی و کلیه بانک‌های تخصصی نیز دارای یک مجمع هستند.

به موجب پیش‌بینی صورت گرفته در طرح یادشده وظیفه سیاست‌گذاری برای بانک‌ها از بانک مرکزی، مجمع عمومی فعلی، شورای عالی بانک‌ها و شورای پول و اعتبار منفک شده و به هیات‌مدیره هر بانک واگذار خواهد شد. همچنین نشان هیات مدیره از جایگاه فعلی که اعضای آن معاونان اجرایی مدیرعامل هستند ارتقا یافته و به جایگاه سیاستگذار و ناظر بر فعالیت‌های اجرایی می‌رسد.

تعهدات نفتی کشور 90 میلیارد دلار است

تعهدات نفتی ایران از کل میزان بدهی‌های کشور 90 میلیارد دلار برآورد شده است.احمد میدری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن اعلام این مطلب افزود: عملکرد سیستم حسابداری دولتی و نقدی در کشور باعث شده است تعهداتی که در دوره‌های آینده ایجاد می‌شود به‌طور دقیق قابل اندازه‌گیری نباشد به همین دلیل در این زمینه اختلافات زیادی بین کارشناسان وجود دارد.

وی افزود: تاکنون تعهدات نفتی ایران 90 میلیارد دلار برآورد شده ولی بانک مرکزی این میزان را جدا از قراردادهای بیع متقابل 23 میلیارد دلار اعلام کرده است.

میدری اظهار کرد: اگر رقم اعلام شده ازسوی بانک مرکزی نسبت به تولید ناخالص داخلی و نسبت به صادرات اندازه‌گیری شود نگران‌کننده نیست؛ ولی اگر قراردادهای بیع متقابل هم به این میزان اضافه شود، موجب بروز اختلاف‌نظرهای اساسی می‌شود که مشکلاتی ازجمله عدم مشخص شدن سررسید این تعهدات را به همراه خواهد داشت.

میدری گفت: وزارت نفت معتقد است که بدهی‌های این بخش از پروژه‌های نفتی پرداخت می‌شود؛ بنابراین بار اضافی مالی برای کشور ایجاد نمی‌کند. وی اضافه کرد: در حقیقت سهمیه فروش نفت ایران در دنیا مشخص بوده و بدهی‌های این بخش از سهمیه‌های نفت صادراتی پرداخت می‌شود؛ بنابراین بیشترین فشار متوجه بودجه دولت است.

خروج بانک‌های دولتی از بورس آغاز شد

در چارچوب بزرگ‌ترین برنامه واگذاری سهام در نظام بانکداری دولتی ایران 22.5 میلیون سهم سرمایه‌گذاری ملت به بخش خصوصی واگذار می‌شود.فروش این میزان سهام از هم‌اکنون در بین فعالان بورس به «دادوستد سال» مشهور شده است. قیمت پایه کل سهام قابل‌واگذاری در جریان این داد و ستد 350 میلیارد ریال تعیین شده است.

عرضه عمومی این میزان سهام 18 دی در دو مرحله و توسط دو سهامدار عمده سرمایه‌گذاری ملت صورت خواهد گرفت.

در مرحله نخست، بانک ملت 162 میلیون سهم سرمایه‌گذاری ملت را که در برگیرنده 51.1 درصد از کل سهام این شرکت است در تالار اصلی و با قیمت پایه 160 تومان برای هر سهم در بورس تهران عرضه خواهد کرد. نحوه پرداخت قیمت این میزان سهام نقدی و نحوه عرضه یکجا اعلام شده است.

بانک ملت اعلام کرده در صورت تقاضای خریدار، 25 درصد از قیمت کل معامله به صورت نقد و مابقی در 12 قسط مساوی سه ماهه دریافت خواهد شد.

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی که عمده‌ترین شریک بانک ملت در سرمایه‌گذاری ملت است در همین روز 19.9 درصد از سهام خود را واگذار می‌کند. تعداد سهام قابل واگذاری از سوی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی 62 میلیون و 993 هزار و 142 سهم اعلام شده است. سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی قیمت پایه این میزان سهام را در مجموع 92.3 میلیارد ریال اعلام کرده است.

بانک ملت با فروش این میزان سهام به‌عنوان نخستین بانک دولتی از بازار سرمایه خارج شده و به فعالیت اصلی و تعریف‌شده خود در چارچوب نظام پولی کشور خواهد پرداخت.

در حال حاضر سرمایه‌گذاری ملت با 317 میلیارد ریال سرمایه ثبت شده در جمع 20 شرکت سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس قرار دارد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 110
تاریخ : زمان : | نویسنده : sahim6 | لینک ثابت | نظرات (0)

ممکن است بیت کوین در سال ۲۰۲۲ میلادی از سهم بازار طلا پیشی بگیرد، زیرا ارز‌های دیجیتال و دارایی‌های دیجیتالی با افزایش قیمت مواجه بوده‌اند و علاقه سرمایه گذاران بیش‌تری را به خود جلب کرده اند.

پیش بینی پایان عصر طلا

تحلیلگر وال استریت ادعا می‌کند که طلا احتمالا به زودی جایگاه خود را به عنوان ذخیره ارزش جهانی در برابر بیت کوین از دست خواهد داد.

یکی از تحلیلگران شرکت بانکداری و خدمات مالی «گلدمن ساکس» در نیویورک در یادداشتی به مشتریان گفته که ممکن است بیت کوین در سال ۲۰۲۲ میلادی از سهم بازار طلا پیشی بگیرد، زیرا ارز‌های دیجیتال و دارایی‌های دیجیتالی با افزایش قیمت مواجه بوده‌اند و علاقه سرمایه گذاران بیش‌تری را به خود جلب کرده اند.

«زاک پاندل» رئیس بخش تبادل ارزی جهانی و استراتژی بازار در بانک «گلدمن ساکس» در پیش بینی‌ای درباره سال ۲۰۲۲ میلادی اشاره کرده که احتمالا بیت کوین در سال آینده سهم بزرگ‌تری از ۲۰ درصد سهم فعلی را به خود اختصاص خواهد داد که در مقایسه با ارزش بازار ۷۰۰ میلیارد دلاری این ارز دیجیتال با ارزش تقریبی ۲.۶ تریلیون دلاری طلا در سرمایه‌گذاری‌های جهانی محاسبه شده است.

در این یادداشت آمده اگر قیمت بیت کوین از ۱۰۰ هزار دلار بازای هر سکه فراتر رود ۵۰ درصد از سهم بازار را تضمین می‌کند.

پاندل می‌نویسد: «بیت کوین ممکن است کاربرد‌هایی فراتر از صرف ذخیره‌سازی ارزش را داشته باشد و بازار‌های دارایی دیجیتال بسیار بزرگ‌تر از بیت کوین هستند، اما فکر می‌کنیم که در مقایسه با ارزش بازار آن با طلا احتمالا پارامتر‌ها به نفع بازدهی بیت کوین خواهند بود».

اصطلاح «ذخیره ارزش» به دارایی‌هایی اشاره دارد که می‌توانند ارزش خود را برای مدت طولانی بدون کاهش ارزش حفظ کنند، مانند فلزات گرانبها یا ارز‌های خاص.

طبق داده‌های «کوین دسک» بیت کوین در حدود ساعت ۲ بعدازظهر چهارشنبه به وقت گرینویچ به قیمت ۴۶۴۵۶ دلار معامله شده بود.

بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، سال سختی را در سال ۲۰۲۱ سپری کرد و قیمت آن از حدود ۶۰۰۰۰ دلار در آوریل به نزدیک به ۳۰۰۰۰ دلار در ژوئیه کاهش یافت قبل از آن که در نوامبر به بالاترین حد خود یعنی حدود ۶۹۰۰۰ دلار برسد. در چند هفته گذشته پس از افت شدید در دسامبر، بیت کوین تلاشی برای فراتر رفتن از معیار ۵۰۰۰۰ دلاری داشت.

با این حال، علاقه‌مندان به ارز‌های دیجیتال و تحلیلگران بازار نسبت به آینده این ارز دیجیتالی خوش بین هستند و بسیاری از پیش بینی‌ها از رسیدن بیت کوین به قیمت بالاتر مورد انتظار در سال ۲۰۲۲ حکایت دارند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 97
تاریخ : زمان : | نویسنده : sahim6 | لینک ثابت | نظرات (0)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 4


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 35
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 7
باردید دیروز : 20
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 5
بازدید هفته : 283
بازدید ماه : 1,226
بازدید سال : 15,960
بازدید کلی : 33,589

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir